09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چگونه رتبه بندی سئو را بهبود بخشیم

رتبه بندی سئو
به این مقاله امتیاز بدهید

بهینه سازی رتبه بندی سئو، هنر تولید محتوای عالی است که رتبه خوبی در موتورهای جستجو دارد. و اینکه موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را به خوبی قرار می دهند به دلایل مختلف و عوامل رتبه بندی الگوریتمی تعیین می شود.

به دلیل ماهیت دائمی در حال تغییر این دلایل و عوامل رتبه‌بندی، همیشه مفاهیم جدیدی برای کشف و تاکتیک‌هایی برای اعمال وجود خواهد داشت، اما مطمئن باشید – بسیاری از مبانی و اصول سئو اینجا باقی می‌مانند. داشتن اطلاعات درباره این تکنیک ها در طراحی انواع سایت ها مانند خرید سایت فروشگاهی و سفارش سایت شرکتی بسیار مهم است.

SEO می تواند ترسناک باشد، اما ما خبرهای خوبی داریم — لازم نیست برای دستیابی به نتایج چشمگیر سئو متخصص سئو باشید. در عوض، از این نکات و ترفندهای حرفه ای استفاده کنید تا به شما کمک کند تا با تقسیم کردن همه چیز به مراحل عملی، به رقابت آنلاین بپردازید. انجام این کار استراتژی شما را تقویت می کند، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند با موفقیت بیشتر به اهداف نتیجه جستجو برسید!

وضعیت فعلی SEO

روش استفاده افراد از موتورهای جستجو برای رتبه بندی سئو دائما تغییر می کند. عواملی که پنج سال پیش زمانی مهم بودند، پتانسیل این را دارند که تحت‌الشعاع روندها، فناوری‌های جدید، و روش‌های مختلف تعامل روزانه ما با محیط‌های آنلاین خود قرار بگیرند.

موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم استراتژی های خود را برای فیلتر کردن و تعیین موقعیت رتبه وب سایت ها و صفحات تغییر می دهند، به این معنی که یک استراتژی SEO خوب باید سازگار باشد و بتواند در طول زمان رشد کند. در گذشته، تمرکز بر روی پر کردن کلمات کلیدی و بک لینک های نظر بسیار خوب کار می کرد، اما اکنون الگوریتم ها ترجیح می دهند وب سایت ها را با تجارب کاربری قوی و بهینه سازی سایت رتبه بندی سئو بالایی بگیرند.

رتبه بندی سئو خود و یک رویکرد جامع تر می تواند به حرکت در چشم انداز جستجوی همیشه در حال تغییر کمک کند. در اینجا چند توصیه آزمایش شده برای انجام این کار وجود دارد.

نکاتی برای رتبه بندی سئو

هنگامی که به سئو نزدیک می‌شوید، تقسیم‌بندی آن به دسته‌های آن – تجربه، عملکرد و محتوا – به شما امکان می‌دهد بر روی حوزه‌های خاصی تمرکز کنید و می‌تواند تمرکز و وضوح بسیار مورد نیاز را برای پیچیدگی‌هایی که بهینه‌سازی موتورهای جستجو ارائه می‌دهد ارائه دهد.

اصول سئو

در زیر، با کمک تیم خدمات حرفه‌ای خود، فهرستی از مهم‌ترین زمینه‌های سئو را برای تمرکز بر روی آن ها و نحوه مقابله با آن ها گردآوری کرده‌ایم. این نکات دید ارگانیک شما را تقویت می کند و نتایج جستجوی قدرتمند و بارهای ترافیک ارگانیک را در حال حاضر و در آینده به شما ارائه می دهد.

تجربه کاربری مناسب

Google’s Core Web Vitals نشان می‌دهد نحوه عملکرد وب سایت شما در رتبه بندی سئو در چندین زمینه کلیدی بررسی می شود. این معیارهای خاص توسط Google تعیین می شود که برای تجربه کلی کاربر هنگام بازدید از یک صفحه وب ارزشمند هستند.

ارزیابی حیاتی وب اصلی به سه عملکرد وب‌سایت خاص و تجربه کاربر تقسیم می‌شود.

  • بارگیری صفحه (اولین و بزرگترین رنگ محتوا یا FCP/LCP)
  • زمان تعامل (تاخیر ورودی اول یا FID)
  • پایداری بصری (تغییر چیدمان تجمعی یا CLS)

هنگامی که گزارش را اجرا می کنید، می توانید ببینید که وب سایت شما در این مناطق خاص چگونه شکل می گیرد. این نتایج برای حضور ارگانیک شما بسیار مهم هستند، زیرا امتیاز ضعیف در یک یا چند دسته از این دسته‌ها می‌تواند بر رتبه‌بندی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که داشتن یک امتیاز CWV قوی جنبه مهمی از استراتژی های رتبه بندی سئو شما است، لزوماً تمام صفحات وب شما را به صفحه 1 افزایش نمی دهد.

سایر معیارهای مهم تجربه کاربری

علاوه بر Core Web Vitals، Google معیارهای تجربه کلیدی دیگری را نیز در نظر می گیرد که می تواند بر رتبه سایت تأثیر بگذارد، از جمله:

  • طراحی ریسپانسیو
  • عدم وجود پنجره های مزاحم!

طراحی ریسپانسیو

اگر به نحوه اجرای وب‌سایت خود در دستگاه تلفن همراه فکر نمی‌کنید، می‌توانید خود را چند قدم عقب‌تر در نظر بگیرید و باید وب سایت و رتبه بندی سئو خود را برای موبایل به روز کنید. این امر برای بهینه سازی سایت شما برای موبایل و همچنین مرور دسکتاپ ضروری است.

هنگام طراحی وب‌سایت خود برای دسکتاپ، در نظر بگیرید که آیا پیوندها و پنجره‌های بازشو به‌طور مؤثری به صفحه موبایل ترجمه می‌شوند، آیا سایت به‌طور یکپارچه عمل می‌کند و همچنان برای استفاده بصری خواهد بود؟ خوشبختانه، با سازندگان سایت مانند وردپرس، تم ها و افزونه ها با طراحی واکنش گرا در ذهن ایجاد می شوند. کلید به حداقل رساندن خطاها در این فرآیند این است که سایت خود را به طور مداوم در چندین دستگاه مختلف بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز کاربرپسند است و همانطور که می خواهید کار می کند.

رتبه سایت

پنجره های مزاحم را حذف کنید

ایجاد اعتماد با بازدیدکنندگان سایت شما جنبه بسیار مهمی در اجرای استراتژی سئوی هوشمند است. در حالی که پنجره‌های بازشو یک ابزار بازاریابی رایج هستند که در صورت استفاده صحیح منجر به نتایج مطلوبی می شود، سایتی که دارای پنجره های بازشوی مزاحم به شیوه ای ضعیف است می تواند به سرعت اعتماد بازدیدکنندگان شما را به روش های بالقوه مضری که بر رتبه بندی و شهرت وب سایت شما تأثیر می گذارد، کاهش دهد.

از آنجایی که هیچ‌کس نمی‌خواهد از سایتی بازدید کند که ده‌ها پنجره بازشو دارد که مانع از درگیر شدن آنها با محتوا می‌شود یا توانایی آنها را برای انجام فرآیند تراکنش کند می‌کند، حذف هر گونه پنجره غیرضروری برای رتبه بندی سئو کلیدی است. بهترین راه برای جلوگیری از این امر استفاده از بهترین شیوه های تجربه صفحه است. سایت خود را برای قابلیت استفاده و سرعت بهینه کنید، مطمئن شوید که همپوشانی ها محتوا را مسدود نمی کنند.

در حالی که نکات، ترفندها و ابزارها همگی می‌توانند برای ایجاد رتبه بندی سئو بسیار مفید باشند، اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری در محتوای با کیفیت بالا اولین کاری است که می توانید انجام دهید. برخی از محتوای پایه ای که این سرمایه گذاری باید شامل شود عبارتند از:

بیشتر بخوانید:

 

  • برنامه های ساختاری برای تولید محتوای وبلاگ بیشتر
  • به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای گسترش تعداد صفحات اصلی خود (به ویژه صفحات محصولات و خدمات) هستید
  • ویدیوهای بیشتری برای ورود به حضور YouTube خود ایجاد کنید
  • محتوای بیشتری را از طریق فهرست های ایمیل خود ارسال کنید تا از رسانه های متعلق به خود استفاده کنید و ترافیک وب سایت بیشتری را جذب کنید.

کیفیت محتوای شما در استراتژی بازاریابی شما مهم است، زیرا باعث افزایش اعتماد و شهرت شما در بین بازدیدکنندگان می شود. به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای محتوا، ارائه اطلاعاتی که مردم می خواهند با آن درگیر شوند، شانس اشتراک گذاری محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد. در حالی که حجم مهم است، کیفیت عامل تعیین کننده در نحوه تأثیر محتوا بر سئوی شما خواهد بود.

سخن پایانی

به‌عنوان متخصصان سئو، بهتر از هر کسی می‌دانیم که درک دانش سطح متخصص از استراتژی سئو یک هدف عالی است، اما با تقسیم کردن استراتژی‌تان به بخش‌های قابل مدیریت و استفاده از هر بسته ابزار آنلاین، منبع و نکته‌ای که در دسترس شماست، ارائه یک استراتژی بسیار موثر سئو حتی در مبتدی ترین سطح در دسترس است.

و اگر به کمک بیشتری نیاز داشتید، همیشه کارشناسان باتجربه سایت ساز در دسترس هستند.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات