09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی | 10 محصول جذاب

محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی
5/5 - (1 امتیاز)

فروش آنلاین کالاهای ملموس یک روش عالی برای کسب درآمد است . با این حال، این تنها گزینه ای نیست که شما دارید. همانطور که جهان به سمت یک محیط الکترونیکی حرکت می کند، شما همچنین می توانید محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی را برای کسب درآمد بفروشید. ترفند این است که تصمیم بگیرید چه چیزی به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر به تجارت الکترونیک علاقه مند هستید، محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی می تواند فوق العاده سودآور باشد. معمولاً توزیع آنها آسان است و معمولاً هزینه های کمتری نسبت به محصولات سنتی وجود دارد.

در این پست، با بحث در مورد برخی از مزایای فروش محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی شما را شروع می کنیم. . سپس 10 گزینه را بررسی خواهیم کرد تا به شما در شروع کار کمک کند. با سایت ساز همراه باشید.

 

چرا محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی کدامند؟

وقتی در مورد راه اندازی فروشگاه محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی صحبت میکنید، اکثر مردم تصور می کنند که شما به یک محصول فیزیکی برای گفتن نیاز دارید. . اگرچه این مطمئناً یک گزینه است، اما الزامی نیست.

فروش ممحصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی شما مزایای زیادی دارد. برای شروع، اغلب هزینه های کمتری در رابطه با موارد غیر فیزیکی در مقایسه با موارد فیزیکی وجود دارد.

علاوه بر این، فرآیند فروش آنلاین محصولات دیجیتال اغلب زمان‌بر و پیچیده‌تر است. به عنوان مثال، می‌توانید یک ویدیو یا یک اثر گرافیکی بدون صرف هزینه برای آن بسازید، سپس آن را بر اساس زمان و مهارتی که برای ایجاد آن صرف شده است، بفروشید.

به طور معمول، لازم نیست نگران مالیات و هزینه‌های حمل و نقل باشید، و همچنین لازم نیست مراکز انجام سفارش یا توزیع را در نظر بگیرید. همه اینها به ساده سازی و خودکارسازی جنبه تجارت الکترونیکی کسب و کار شما کمک می کند.

یکی دیگر از مزیت های عمده فروش محصولات دیجیتال این است که معمولاً فقط یک بار باید محصول را ایجاد کنید. سپس می توانید آن را تا حد امکان به مشتریان بیشتری بفروشید و توزیع کنید. این می تواند به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و به طور همزمان سود خود را به حداکثر برسانید.

 محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی خود که میتوانید بفروشید

اکنون که کمی بیشتر در مورد اینکه چرا فروش محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی شما ایده خوبی است، فهمیدیم، وقت آن رسیده است که برخی از گزینه های خود را بررسی کنیم. در زیر 10 کالای دیجیتالی وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.

1. دوره های آنلاین

یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین این است که فروش دوره های آنلاین. می توانید برای هر مهارت یا موضوعی که می خواهید آموزش دهید، یک برنامه آموزشی ایجاد کنید.

به‌علاوه، پلتفرم‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد محتوای دوره آنلاین و برنامه‌های درسی خود استفاده کنید. بنابراین، چه یک مربی سنتی یا حرفه‌ای باشید که به دنبال فروش محتوای ممتاز به مشتریان هستید، ابزارهای یادگیری الکترونیکی مختلفی برای انتخاب دارید.

به عنوان مثال، کاربران وردپرس می توانند از افزونه ای مانند LearnDash یا LifterLMS استفاده کنید.

The LifterLMS WordPress plugin.

 

همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های شخص ثالث برای فروش دوره آنلاین خود استفاده کنید، مانند Skillshare یا Udemy. با این حال، توصیه می کنیم در صورت امکان سعی کنید مستقیماً از طریق وب سایت خود بفروشید. این می تواند به شما کمک کند تصویر حرفه ای و معتبرتری ارائه دهید.

2. الگوها

یکی دیگر از محصولات دیجیتالی که ممکن است به فروش آن فکر کنید، الگوها هستند. اگر مهارت‌های اولیه در طراحی گرافیک یا هنر دیجیتال دارید، این می‌تواند مفید باشد.

انواع مختلفی از الگوها وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:

  • رزومه و پیشنهادات
  • گزارش‌ها و ارائه‌های تجاری
  • بروشورها
  • گرافیک رسانه های اجتماعی

می توانید یک بار محصولات خود را ایجاد کنید، سپس آنها را به مخاطبان گسترده ای بفروشید. به علاوه، برای شروع به چیز دیگری به جز نرم افزار یا ابزار آنلاین مورد نیاز برای ایجاد الگو نیاز ندارید. این می تواند یک پردازشگر کلمه مانند مایکروسافت ورد یا چیز گرافیکی تر مانند Adobe Photoshop باشد. همچنین ممکن است بخواهید از یک ابزار آنلاین مانند Canva، که به شما کمک می‌کند انواع گرافیک‌ها و الگوها را  کاربر پسند ایجاد کنید.

3. کتابهای الکترونیکی

از دیگر محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی کتاب‌های الکترونیکی است که از مدت‌ها پیش یکی از بهترین‌ها بوده‌اند. راه های سودآور برای کسب درآمد آنلاین آنها جزو اولین کالاهای دیجیتالی بودند که وارد بازار تجارت الکترونیک شدند و حتی امروز هم محبوب هستند.

این محصول دیجیتال ممکن است کمی بیشتر از سایرین به کار نیاز داشته باشد. نوشتن کتاب ممکن است چند ماه طول بکشد. همچنین ممکن است نیاز به استخدام یک ویرایشگر و مصحح داشته باشید. با این حال، هنگامی که کتاب شما آماده شد، می توانید آن را در سایت خود در دسترس قرار دهید و شروع به کسب درآمد غیرفعال کنید.

مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی خود را در آنها توزیع کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک بازار آنلاین بزرگتر مانند Amazon برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش سود.

بیشتر بخوانید:

4. عضویت ها و اشتراک ها

با خدمات عضویت، می‌توانید دسترسی مکرر به اطلاعات و رویدادهای صنعت خود، مانند مطالب آموزشی، برنامه‌های آموزشی، وبینارها و موارد دیگر را بفروشید.

An example of a membership website.

راه اندازی یک سایت اشتراک اساساً به همین صورت عمل می کند. می‌توانید از افزونه‌ای مانند MemberPress برای آسان‌تر کردن این کار استفاده کنید.

The MemberPress website.

این رویکرد به شما امکان می دهد وب سایت عضویت خود را راه اندازی کنید و بر ارزش بخشیدن به مشترکین خود تمرکز کنید. می‌توانید یک گزینه پرداخت در مقابل محتوای انحصاری قرار دهید و برای دسترسی به منطقه فقط اعضا، هزینه‌های ثبت‌نام را دریافت کنید.

5. خدمات حرفه ای

گزینه دیگر محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی این است که خدمات حرفه ای را از طریق وب سایت خود بفروشید. از نظر فنی، این یک محصول دیجیتالی نیست. با این حال، خدمات حرفه ای می تواند راهی موثر برای کسب درآمد آنلاین باشد.

همچنین بسیار انعطاف پذیر است. به عنوان مثال، این سرویس می تواند شامل مشاوره،سفارش طراحی سایت و سئو، نوشتن محتوا و موارد دیگر باشد.

An example of a web designer’s website.

البته، توانایی شما برای فروش خدمات حرفه ای به مهارت، دانش و سابقه شما بستگی دارد. با این حال، اگر حوزه‌ای از تخصص دارید، احتمالاً می‌توانید مخاطبی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای دانش یا هنر شما باشد.

6. صوتی

صوت دسته گسترده دیگری از محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی است که ممکن است به بررسی آن فکر کنید. بسیاری از مردم مایلند برای طیف وسیعی از فایل‌های صوتی، از پادکست‌ها هزینه بپردازند.

برخی مثال‌های دیگر عبارتند از:

  • کتاب های صوتی
  • دروس زبان
  • جلوه های صوتی
  • مدیتیشن های آرامش بخش
  • سخنرانی

بسته به نوع صدایی که ایجاد می کنید، می توانید از پلتفرم های مختلفی برای میزبانی و اشتراک گذاری فایل های خود استفاده کنید. به عنوان مثال، علاوه بر وب سایت وردپرسی خود، می توانید از وب سایتی مانند SoundCloud تا به کاربران اجازه دهد محتوای شما را پخش کنند.

برای کمک به ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید صدای شما، ارائه یک نمونه مختصر به صورت رایگان هوشمندانه است. به این ترتیب، آنها می توانند صدا را قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن چیزی است که به خرید آن علاقه مند هستند، آزمایش کنند.

7. عکاسی

اگر علاقه مند به عکاسی هستید ، فروش تصاویر خود می تواند راه عالی دیگری برای محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی باشد.  با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، همیشه نیاز دائمی به عکس های با کیفیت بالا برای استفاده در کمپین های بازاریابی و وب سایت ها وجود دارد.

چندین سایت عکس‌برداری وجود دارد که می‌توانید عکس های خود را منتشر کنید و بفروشید، از جمله Shutterstock و Pexels . با این حال، می‌توانید آنها را مستقیماً از سایت وردپرس خود نیز بفروشید. به عنوان مثال، می‌توانید از یک افزونه وردپرس مانند گالری NextGEN برای نمایش و فروش عکس‌های خود استفاده کنید.

Alt text: The SoundCloud website.

با این رویکرد، کنترل بیشتری بر قیمت گذاری و هزینه های خود خواهید داشت. برای مثال، لازم نیست برای عضویت ثبت‌نام کنید، که برخی از سایت‌های عکس از شما می‌خواهند انجام دهید.

برای کمک به افزایش ترافیک به سایت خود، می توانید کسب و کار عکاسی خود را در سایر پلتفرم های بصری سنگین مانند اینستاگرام نیز تبلیغ کنید. این می تواند به شما کمک کند تا آگاهی خود را در مورد فروش عکس های خود گسترش دهید و در نهایت، سود خود را افزایش دهید.

8. نرم افزار

اگر در زمینه توسعه کار می‌کنید و از کدها آگاه هستید، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از طریق وب سایت وردپرس شما با ایجاد و فروش نرم افزار خودتان است. البته، این آسان‌ترین یا سریع‌ترین محصول دیجیتالی برای تولید نخواهد بود. با این حال، می تواند یکی از پردرآمدترین ها باشد.

همچنین چند گزینه برای قیمت گذاری نرم افزار خود دارید. به عنوان مثال، می توانید آن را به عنوان هزینه یک بار برای یک مجوز نامحدود یا به عنوان یک اشتراک مداوم بفروشید. این می تواند به شما کمک کند درآمدی مکرر داشته باشید و در عین حال هزینه ها را برای مشتریان خود قابل مدیریت نگه دارید.

9. برنامه ها

اگر علاقه ای به توسعه یک برنامه نرم افزاری ندارید، می توانید یک برنامه مبتنی بر وب به جای آن بفروشید. برنامه‌های تلفن همراه به‌طور باورنکردنی محبوب شده‌اند، و انواع مختلفی از ابزارها و ویژگی‌ها وجود دارد که مصرف‌کنندگان مایلند برای آن هزینه بپردازند.

همانند برنامه‌های نرم‌افزاری، می‌توانید چند رویکرد متفاوت برای قیمت‌گذاری برنامه خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید قیمت کوچک و پریمیوم را دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یک برنامه «freemium» ایجاد کنید.

با استفاده از دومی، مشتریان شما می‌توانند برخی از عملکردهای اولیه برنامه را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند. با این حال، برای باز کردن مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و محتوای دیجیتال، باید آن‌ها را به نسخه پولی ارتقا دهید.

مشابه برنامه‌ها، می‌توانید افزونه‌ها را نیز توسعه دهید و بفروشید. می‌توانید افزونه‌های خود را از طریق وردپرس رسمی ارسال کنید.

The NextGEN Gallery WordPress plugin.

اگر پذیرفته نشد، می‌توانید آن را مستقیماً از سایت وردپرس خود بفروشید. اگر قصد ارائه یک افزونه freemium را دارید و به کاربران مکانی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد و ویژگی های افزونه می دهید، توصیه می شود.

این یک منطقه فوق العاده همه کاره دیگر است. از آنجایی که مشاغل بیشتر به طور کامل آنلاین می شوند، نیاز فزاینده ای به ابزارهای مدیریتی و برنامه های خاص وجود دارد. می‌توانید یک افزونه وردپرس ایجاد کنید که به پر کردن شکاف در بازار کمک می کند.

10. هنر گرافیک

بسیاری از کسب‌وکارها و حرفه‌ای‌ها نمی‌دانند چگونه گرافیک یا دارایی‌های برند خود را ایجاد کنند. بنابراین، اگر در طراحی گرافیک ماهر یا تجربه هستید ، می توانید هنرهای گرافیکی و بسته های خلاقانه را از سایت وردپرس خود بفروشید.

زمینه های مختلفی وجود دارد که کار شما می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، می توانید آثار هنری استفاده شده در لباس، مانند تی شرت و کلاه را بفروشید.

از طرف دیگر، می‌توانید با آژانس‌های طراحی وب برای کمک به خلق آثار هنری کار کنید. در وب سایت های مشتری استفاده می شود. سایر ایده‌های محبوب عبارتند از آرم‌ها، بسته‌های نماد، استنسیل، پوشش‌ها و پس‌زمینه.

اگر هنرمند دیجیتالی هستید، مسیر دیگری که می‌توانید طی کنید، فروش آثار قابل چاپ است. مشابه الگوها، مشتریان شما می‌توانند پس از تکمیل خرید، از راحتی در دسترس قرار دادن محصول به‌عنوان یک دانلود دیجیتال آسان لذت ببرند. به علاوه، می‌توانید یک بار اثر هنری خلق کنید و به طور مداوم آن را به مخاطبان خود بفروشید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال راهی عملی برای کسب درآمد آنلاین هستید، هوشمندانه است که به فروش محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی خود فکر کنید. با این حال، یکی از چالش برانگیزترین جنبه ها این است که تعیین کنید چه چیزی را به مخاطب خود ارائه دهید. پاسخ تا حد زیادی بر اساس مهارت و تجربه شما خواهد بود.

در این پست از سایت ساز، 10 گزینه سودآور برای فروشگاه آنلاین شما را بررسی کردیم. آنها شامل دوره های آنلاین، قالب ها، کتاب های الکترونیکی و عضویت هستند. همچنین می‌توانید خدمات حرفه‌ای، صدا و تصویر، و نرم‌افزار و برنامه‌ها را بفروشید.

آماده اید تا با فروش محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی خود شروع کنید؟  بسته‌های میزبانی وردپرس فروش هر چیزی، هر جا و هر زمان را آسان می کند! برای طراحی سایت فروشگاهی و کسب اطلاعات بیشتر، سایت ساز را را دنبال کنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات