09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

5 نکته برای تیم های سئو برای افزایش بازدهی سئو

افزایش بازدهی سئو
به این مقاله امتیاز بدهید

آیا می‌دانید فریب دادن Google هر روز سخت‌تر می‌شود؟

با الگوریتم‌های در حال تغییر، وب‌سایت‌ها اغلب در توسعه و حفظ رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) با مشکل مواجه می‌شوند. تیم های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بی پروا برای بهبود نتایج خود تلاش می کنند. با این حال، آن‌ها حوزه‌های مهمی را که بازده سرمایه‌گذاری (ROI) را بهبود می‌بخشد، از دست می‌دهند. اگر همچنان از کلمات کلیدی برای نمایش در صفحه اول موتورهای جستجو استفاده می کنید، باید متوقف شوید. امروز، پنج نکته کاربردی را برای کمک به تیم های سئوی شما برای افزایش بازدهی سئو به شما معرفی می کنیم.با سایت ساز در این مقاله همراه باشید تا روش های افزایش بازدهی سئو را یاد بگیرید.

#1 تیم‌های محتوا و سئو باید با هم کار کنند 

تیم محتوا بر ایجاد محتوای با کیفیتی که تیم‌های سئو آن را امتحان می‌کنند تمرکز می‌کند. برای رتبه بندی در SERP ها هم ترازی زمانی حیاتی می شود که هر دو فرآیند به یکدیگر وابسته باشند.

در اینجا دو جنبه وجود دارد که باید برای ایجاد هم‌ترازی مناسب روی آنها تمرکز کنید: 

ارتباط تحقیقات و ایده‌ها

تیم‌ها را تشویق کنید تا درباره داده‌ها، آمار و ایده‌های مرتبط برای ایجاد محتوای پیشرفته بحث کنند. مطمئن شوید که تمرکز روی همسویی محتوا با هدف جستجو دست نخورده باقی می ماند.

ارتباطات بین هر دو تیم را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کل فرآیند یکپارچه کنید. برقراری ارتباط صرفاً در نقاط خاصی نتیجه نمی دهد. گاهی اوقات تیم ها باید به موضوعات خاصی از بحث در گذشته برگردند. ارائه ابزارهای ارتباطی مرتبط راه حلی است. استفاده از یک ابر آنلاین را در نظر بگیرید که اعضای تیم همیشه به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند. در نهایت، رهبران تیمی را تعیین کنید که تعاملات را در هر نقطه ساده کنند.

ترکیب SEO و گردش کار محتوا

تیم های محتوا و سئو گردش کار متفاوتی دارند. اما ترکیب این دو، ارتباط موثر و فرآیند تولید محتوا را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، تیم سئو می تواند کلمات کلیدی و داده های مرتبط را زمانی که تیم محتوا در حال تحقیق در مورد یک موضوع خاص است، پیدا کند. قبل از اینکه نویسنده شروع به نوشتن کند، فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط و پیوندهای مورد نیاز در محتوا را دارد. به یاد داشته باشید که می‌توانید هر دو تیم را بدون توجه به جریان کاری فعلی‌تان با هم کار کنند.

#2 اهداف واقعی سئو را تعیین کنید 

تیم سئو

تعیین اهداف واقع بینانه قبل از اجرای استراتژی های سئو مهم است. اکثر کسب و کارها نتایج سئو را با معیارهایی مانند درآمد مرتبط می کنند. در مورد اهدافی که با تلاش خود برای رسیدن به آنها تلاش می کنید بحث کنید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید برای تعیین اهداف سئو موثر بپرسید: 

  • آیا قصد دارید وب سایت را افزایش ترافیک دهید ؟ اگر بله، چند درصد افزایش بازدهی سئو  را در یک بازه زمانی خاص انتظار دارید؟
  • آیا سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما خیلی پایین است؟ آیا می توانید دلایل را شناسایی کنید و اصلاحات لازم را برای بهبود آن انجام دهید؟ انتخاب هاست مدیریت شده می تواند به شما در افزایش سرعت وب سایت کمک کند.
  • آیا نرخ پرش شما به سرعت در حال افزایش است؟ چگونه تلاش‌های افزایش بازدهی سئو شما می‌تواند تضمین کند که مخاطب هدف شما درگیر می‌ماند؟
  • آیا حداکثر بخشی از بودجه خود را صرف تبلیغات پولی می‌کنید؟ چگونه می توانید استراتژی خود را برای افزایش ترافیک ارگانیک تغییر دهید؟

بسیاری از کسب و کارها اهداف خود را بر اساس پشتیبانی تضمین کیفیت. تضمین کیفیت به شناسایی دلایل واقعی نرخ ریزش مشتری کمک می کند. از این گذشته، هر مشتری در بررسی های منفی بزرگ قرار نمی گیرد. تجزیه و تحلیل دقیق QA به تنظیم اهداف آینده موثر کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

#3 تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

تجزیه و تحلیل رقبای شما گامی حیاتی برای بهبود استراتژی سئوی شماست. به رتبه بندی جستجوی ارگانیک، بررسی ها و وضعیت بک لینک آنها نگاهی بیندازید. اجازه دهید تجزیه و تحلیل شما عمیقاً در بخش های مشتریان، USP ها، رسانه های اجتماعی و غیره فرو رود. 

همچنین می توانید یک ممیزی کامل SEO را برای بررسی سرعت بارگذاری صفحه، سازگاری با موبایل و غیره انجام دهید. . 

اما چگونه رقبای مورد نظر را شناسایی می کنید؟

شما باید لیستی از رقبای برتر خود داشته باشید. اما با هدف قرار دادن مواردی که در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر شما ظاهر می شوند، شروع کنید. آنها ممکن است رقبای غیر مستقیم شما باشند، اما بررسی آنها ضروری است. به طور مساوی روی رقبای تعریف شده و آنلاین خود تمرکز کنید تا در بازی جلوتر بمانید. با حرکت در مسیر، ترافیک جستجوی شما به شدت افزایش می یابد.

#4 ایجاد خوشه‌های موضوعی مرتبط با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص 

تحقیق کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی SEO است. بسیاری از برندهای بزرگ در یک هفته محتوای زیادی تولید می کنند. اما محتوا به ندرت مخاطب مناسب را هدف قرار می دهد. درک هدف جستجو یک مرحله اصلی است که باید برای بهبود بازگشت سرمایه دنبال شود. وقت خود را برای انجام تحقیقات پیشرفته کلمات کلیدی که ترافیک وب سایت را بهبود می بخشد سرمایه گذاری کنید.

در مرحله بعدی اهمیت ایجاد خوشه های موضوعی برای افزایش بازدهی سئو، رتبه بندی موتورهای جستجو می باشد. خوشه های موضوعی اطلاعات دقیقی را در مورد یک موضوع خاص پوشش می دهند. این به گوگل کمک می کند که نشان دهد وب سایت بر ایجاد محتوای ارزش محور تمرکز دارد. با خوشه های موضوعی، می توانید طیف کامل یک گروه کلیدواژه را پوشش دهید. همچنین به موتورهای جستجو این ایده را می دهد که شما نسبت به رقبای خود معتبرتر هستید.

موتورهای جستجو دیگر صرفاً روی کلمات کلیدی برای تعیین رتبه تمرکز نمی کنند. آنها برای پاسخ به سوالات مکرر کاربر و موضوعات فرعی که عمق را پوشش می دهند، جستجو می کنند. با شناسایی هدف جستجوی مخاطبان هدف خود شروع کنید. سپس، روی تجزیه موضوع برای هدف قرار دادن اطلاعات عمیق تمرکز کنید.

تیم کلمات کلیدی
تیم کلمات کلیدی

#5 استراتژی خود را با  مدل “قیف تبدیل” هماهنگ کنید

آیا استراتژی سئوی شما با محتوایی که در مراحل مختلف نمایش داده می شود همسو با محتوای وب سایت شما است ؟

نیازهای مشتری شما در طول سفر تکامل می یابد و شما باید ارائه محتوای مفید را در اولویت قرار دهید. بسیاری از شرکت ها فقط بر روی مشتریان در وسط قیف تمرکز می کنند. محتوای MoFu بر روی محصول و عملکردها و ویژگی های آن تمرکز دارد. به طور مساوی روی ToFu، MoFu و BoFu تمرکز کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما در طول سفر حرکت می کنند و تبدیل به مشترک شما می شوند.

نقاط ضعف مشتری را کشف و استفاده کنید

با شناسایی بزرگ‌ترین چالش‌ها یا چالش‌های مخاطبان هدف خود شروع کنید. کلمات کلیدی را برای هر نقطه درد ترسیم کنید و نگرانی ها را با جزئیات بیان کنید. بیایید به مراحل مورد نیاز در هر مرحله از قیف نگاه کنیم: 

  • به جای راه حل ها در مرحله آگاهی، روی نشانه ها تمرکز کنید. اکثر مردم حتی از نقاط ضعف خود آگاه نیستند. روی ایجاد پست های وبلاگ اطلاعاتی که مشکل آنها را با جزئیات هدف قرار می دهد، کار کنید.
  • کاربران در وسط قیف به دنبال اطلاعات دقیق در مورد ویژگی ها، عملکرد و غیره محصول شما می گردند.
  • در نهایت، افرادی که در پایین هستند به اطلاعات پیشرفته مانند پست های مقایسه نیاز دارند تا به تصمیم نهایی خود برسند.

نکات اضافی برای افزایش بازدهی سئو

  • به طور مساوی روی آنها تمرکز کنید جست و جوهای مارک دار و بدون مارک
  • تیم خود را همیشه با آخرین روندهای سئو به روز نگه دارید. در عرض یک هفته به آنها فرصت دهید تا پست های وبلاگ مفصل، پادکست ها و غیره را مرور کنند تا دانش خود را بهبود بخشند. این بسیار مهم است زیرا Google مدام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد.
  • تکالیف را بر اساس مجموعه مهارت‌ها محول کنید. به عنوان مثال، فردی که با تحقیق در مورد کلمات کلیدی خوب است، نباید افزایش سرعت سایت، صفحه وب سایت را مدیریت کند.

کلمات پایانی

برای ارتقاء استراتژی افزایش بازدهی سئو خود بر روی زمینه های ذکر شده در بالا تمرکز کنید. اهداف مشخصی را تعیین کنید، ارتباطات یکپارچه را تشویق کنید و همیشه مراقب رقبای خود باشید. شما در نهایت نتایج را بهبود خواهید بخشید و از تلاش ها سود خواهید برد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات