09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

افزایش سرعت سایت

چرا به افزایش سرعت سایت نیاز داریم؟

سرعت سایت تأثیر بسزایی در افزایش بازدیدکنندگان سایت دارد. کاربران مانند زمان قدیم برای لودینگ صفحات مدت‌زمان زیادی را صبر نمی‌کنند و اگر سایت شما سرعت پایینی داشته باشد، کاربر از آن خارج شده و به سایت رقبای شما می‌رود.

از طرفی سرعت بالای سایت تأثیر مستقیم بر سئوی آن دارد و سایت‌هایی که سرعت بارگذاری پایینی دارند، نمرهٔ قابل‌توجهی از موتورهای جست‌وجو نمی‌گیرند. پس با افزایش سرعت سایت هم می‌توانید کاربران خود را افزایش دهید و هم سایت خود را بهینه‌سازی کنید.

پلن افزایش سرعت سایت

هزار تومان 800
شروع قیمت از
  • افزایش سرعت سایت
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی دیتابیس
  • بهینه سازی هاست
  • بهینه سازی قالب
  • بهینه سازی افزونه ها

افزایش سرعت سایت

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، مردم ترجیح می‌دهند زمانی که چیزی را در گوگل جست و جو می‌کند، در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ خود برسند. افزایش سرعت سایت یکی از مهم ترین عواملی است که در بهینه سازی و افزایش ترافیک سایت نقش دارد، اگر صاحب و یا مدیر سایت هستید، هر چه سریع تر باید برای بهینه سازی سرعت سایت اقدامات لازم را انجام دهید و از خدمات افزایش سرعت سایت بهره مند شوید زیرا در غیر این صورت بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد و مردم به سایت رقبای شما مراجعه خواهند کرد. بسیاری از افراد به دلیل بال بودن قیمت افزایش سرعت سایت، تا کنون از از این خدمات بهره مند نشده اند. در ادامه به بررسی تعرفه افزایش سرعت سایت نیزخواهیم پرداخت، همینطور در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات افزایش سرعت سایت توسط سایت بیلدر و مزایا و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرعت سایت

افزایش سرعت سایت به چه معناست؟

سرعت لود سایت، مدت زمانی است که طول می کشد تا محتوای وب سایت شما به طور کامل به کاربر نشان داده شود. پس از گذشت این مدت زمان کاربر می‌تواند در سایت شما فعالیت داشته باشد و محصولات شما را خریداری کرده و یا از خدمات شما استفاده کند، اما اگر این مدت زمان بیش از حد طول بکشد قطعا کاربر از سایت شما خارج خواهد شد و شما فرصت تعامل با مشتری را از دست خواهید داد. بنابراین استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت یک امر مهم در بهبود کسب و کار اینترنتی شما است.

چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

به جرئت می‌توان گفت که هیچ سایتی وجود ندارد که توانسته باشد با سرعت پایین به موفقیت رسیده باشد. تمام سایت های معروف و محبوبی که امروزه در میان مردم شناخته شده هستند از سرعت لود بالایی برخوردار هستند تا کاربران را راضی کنند و در سریع ترین زمان ممکن، کاربران خود را به خواسته‌شان برسانند. به این ترتیب شما با داشتن سایتی که سرعت لود پایینی داشته باشد نمی‌توانید تعداد کاربران خود را افزایش دهید و برای داشتن کسب و کار اینترنتی موفق باید سرعت سایت خود را در تمامی بخش ها افزایش دهید.

تاثیر افزایش سرعت سایت در سئو و بهینه سازی

طبق آمار گرفته شده، اگر سرعت لود سایت بیشتر از چهار ثانیه باشد، شما یک چهارم کاربران خود را به راحتی از دست می‌دهید و سایت هایی که سرعت لود آن ها کمتر از دو ثانیه است، بیشترین نرخ تبدیل مشتری را دارند. همان طور که بالاتر نیز اشاره شد، افزایش سرعت سایت در افزایش تعداد کاربران تاثیر بسزایی دارد و در نتیجه موجب افزایش ترافیک میشود که سبب بهبود سئو و بهینه سازی سایت می‌شود. موتور های جست و جوی گوگل سرعت سایت را محاسبه و تعامل آن با مشتری را به دقت بررسی می‌کنند و این موضوع نشان دهنده اهمیت و تاثیر سرعت سایت در سئو و بهینه سازی آن دارد. اگر بخاطر قیمت افزایش سرعت سایت که اتفاقا ناچیز هم هست، از آن استفاده نمی کنید، هزینه کردن برای سئو سایت هم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت چرا که بدون داشتن یک وب سایت با سرعت خوب، انجام سئو بر روی آن بیهوده خواهد بود.

سرعت مناسب برای لود سایت چقدر است؟

طبق آمار گرفته شده، با افزایش دو ثانیه ای سرعت سایت، میزان بازدید کنندگان شما 32% افزایش پیدا می‌کند و این یعنی افزایش مشتریان و مخاطبین شما. در اصل سرعت سایت و زمان لود رابطه معکوس دارند. هر چه زمان لود کمتر باشد، سرعت سایت نیز بیشتر است. به طور متوسط سرعت مناسب برای لود سایت بین 1 تا 3 ثانیه است و هر چه سرعت لود بیشتر شود، کاربران بیشتری سایت شما را ترک خواهند کرد.

خدمات سایت بیلدر برای افزایش سرعت سایت

تیم سایت بیلدر با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه، خدمات پشتیبان سایت وردپرس و افزایش سرعت سایت را به کارفرمایان گرامی ارائه می‌دهد. در ادامه شما را با برخی از فعالیت های سایت بیلدر جهت بهینه سازی سرعت سایت می‌پردازیم.

بهینه سازی تصاویر

معمولا حجم زیادی از صفحات هر سایت را تصاویر در بر می‌گیرند و به همین دلیل تاثیر زیادی در سرعت سایت دارند. هر چه حجم تصاویر کم حجم تر باشد، سرعت سایت نیز افزایش می یابد. با استفاده از سایت ها و برنامه های رایگان می‌توانید این کار را انجام دهید اما به این نکته توجه داشته باشید که این امر میتواند سبب کاهش کیفیت عکس شود که جلوه نامناسب و غیر حرفه ای به سایت شما میدهد. سایت بیلدر با استفاده از ابزار مناسب، حجم تصاویر را کاهش داده و آن ها را بهینه میکند. به این ترتیب سرعت سایت نیز به طور قابل توجهی افزایش میابد.

بهینه سازی دیتابیس

ممکن است سرعت سایت شما در ابتدا خوب باشد و با گذر زمان، با کندی سرعت لود مواجه شوید. طبق بررسی های انجام شده، دیتابیس یا پایگاه داده نقش مهمی در این امر دارد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دیتابیس چیست؟ دیتابیس در اصل محلی برای ذخیره سازی داده ها است و تمام اطلاعات سایت مانند اطلاعات کاربران، صفحات سایت شما، محتوا و وبلاگ، محصولات و تمام چیز های دیگری که در سایت وجود دارد، در این فضا ذخیره میشود.

با گذر زمان، اطلاعات جدید تر به سایت اضافه میشوند که موجب کاهش سرعت سایت میشود. سایت بیلدر با استفاده از روش های مناسب، دیتابیس سایت شما را بهینه میکند. البته نگران حذف شدن اطلاعات سایت نباشید. بهینه کردن دیتابیس به معنی حذف کردن اطلاعات نیست و این کار با روش های اصولی انجام میشود تا مشکلی برای سایت پیش نیاید.

بهینه سازی قالب و افزونه ها

وجود قالب و یا افزونه ها با کد نویسی ضعیف و یا بدون کاربرد در سایت سبب کاهش سرعت سایت می‌شود. یکی از مواردی که کارشناسان تیم سایت بیلدر در خدمات افزایش سرعت سایت بررسی می‌کنند، تمام قالب ها و افزونه های موجود در سایت است تا از عملکرد آن ها مطمئن شوند و در صورت بروز مشکل آنها را حذف و تعویض کنند.

متاسفانه برخی از طراحان هنگام طراحی سایت به نکات استفاده از قالب های مناسب توجهی نمیکنند. برای مثال در سایت های وردپرسی، برای سفارش سایت شرکتی باید قالب مناسب سایت شرکتی استفاده شود که با قالب طراحی سایت پوشاک متفاوت است. استفاده نکردن از قالب مناسب میتواند به میزان قابل توجهی سرعت سایت را کاهش دهد.

افزایش سرعت سایت

بهینه سازی هاست

هاست بخشی از سرور است که از سایت شما میزبانی میکند و با بهینه سازی آن، میتوان سرعت سایت را افزایش داد. در ابتدا میتوان با حذف فایل های غیر ضروری حافظه هاست را افزایش داد اما در صورت نیاز باد آن را ارتقا داد. سایت بیلدر با استفاده از بررسی فایل های بک آپ و بخش های مختلف هاست، آن را بهینه میکند.

 هاست یکی از مواردی است که در خدمات امنیت سایت و افزایش سرعت سایت تاثیر بسیار زیاد دارد. متاسفانه برخی از افراد از هاست های رایگان و یا ارزان و بی کیفیت برای سایت خود استفاده می‌کنند و این امر موجب آسیب زدن به سایتشان می‌شود. برای سایت وردپرسی بهتر است هاست مخصوص به آن را استفاده کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که با افزایش ورودی سایت، باید برنامه ی جدید و مناسب برای سایت چیده شود که کارشناسان تیم سایت بیلدر با ارائه مشاوره رایگان پیشنهادات مناسب را در اختیار شما قرار خواهند داد.

لیزی لود(lazy load)

پس از اتمام کار، خواهید دید که سرعت سایت شما و همچنین حجم سایت و تصاویر به طور چشم گیری کاهش یافته است، دیتابیس و هاست کاملا بهینه شده اند و قالب و افزونه مناسب سایت شما نصب شده است. به این ترتیب رتبه سایت شما در موتور های جست و جو بهتر شده و تعداد کاربران نیز افزایش میابد.

تعرفه افزایش سرعت سایت توسط سایت بیلدر

با توجه به امکانات گفته شده و فعالیت و خدمات افزایش سرعت سایت توسط تیم حرفه ای سایت بیلدر، تعرفه افزایش سرعت سایت مبلغ بسیار ناچیزی برای سایت شما میباشد. شروع هزینه ها از 300 هزار تومان است و هزینه دقیق، طبق وضعیت سایت شما تعیین میشود. پس از بهره مندی از خدمات افزایش سرعت سایت، سایت بیلدر تضمین میکند سرعت سایت شما نسبت به قبل افزایش میابد اما در صورت عدم رضایت کارفرما، 80 درصد هزینه عودت داده میشود.

پس از اتمام کار

پس از اتمام کار، خواهید دید که سرعت سایت شما و همچنین حجم سایت و تصاویر به طور چشم گیری کاهش یافته است. به این ترتیب رتبه سایت شما در موتور های جست و جو بهتر شده و تعداد کاربران نیز افزایش میابد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی خدمات افزایش سرعت سایت توسط سایت بیلدر پرداختیم. همچنین در رابطه با تعرفه افزایش سرعت سایت صحبت کردیم. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. همان‌طور که گفته شد، سرعت سایت از عوامل بسیار مهمی است که حتما باید به آن رسیدگی شود تا سایت رشد و پیشرفت کند. تیم سایت بیلدر همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت بیلدر به شما پیشنهاد می کند در کنار افزایش سرعت سایت، به انجام خدمات امنیت سایت بر روی وب سایت خود بپردازید تا احتمال نفوذ هکر ها را به سایت خود کاهش دهید.

سفارش افزایش سرعت سایت

برای سفارش افزایش سرعت سایت و اطلاع از تعرفه، فرم مقابل را تکمیل نمایید و توضیحات لازمه را ارائه دهید.

بعد از تکمیل فرم، در اسرع وقت همکاران ما برای اعلام قیمت تمام شده و هزینه های افزایش سرعت سایت با شما در ارتباط خواهند بود.

تضمینی

امنیت بالا

سرعت مناسب

شخصی سازی

2 پاسخ

  1. سلام
    برای افزایش سرعت سایت چجوری میتونیم ازتون درخواست همکاری بکنیم؟
    برای افزایش سرعت سایت چه اقداماتی باید انجام بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *